Πολιτική επιστροφών

Προϋποθέσεις επιστροφών
– Η επιστροφή ενός προϊόντος γίνεται δεκτή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής
– Πριν την επιστροφή του θα πρέπει να μας ενημερώσετε στο τηλέφωνο (0030) 210 3617967 ή στο email info@azakidis.gr
– Για να γίνει δεκτό το εν λόγω προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και να περιλαμβάνει όποιο δώρο που πιθανόν το συνόδευε. Η απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο πώλησης θα πρέπει να το συνοδεύουν. Εάν η πληρωμή του προϊόντος είχε πραγματοποιηθεί μέσω πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικού εμβάσματος είναι απαραίτητη για την επιστροφή η επίδειξη του πρωτότυπου αποκόμματος του τραπεζικού τερματικού
– Εφιστούμε την προσοχή σας ότι δεν θα γίνονται δεκτά προς επιστροφή προϊόντα τα οποία δεν είναι ήδη (εκ του τρόπου παρασκευής τους από την παρασκευάστρια εταιρία), σφραγισμένα έτσι ώστε να διασφαλίζεται ως αδύνατη η παραβίαση τους και άρα η αλλοίωσή τους θέλοντας σαφώς να καταδείξουμε την υπευθυνότητα με την οποία διακινούμε τα προϊόντα μας.
– Σε περίπτωση που το προϊόν παραβιάζει τους όρους επιστροφών αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα.
– Σε περίπτωση μάλιστα που οι επιστροφές από έναν χρήστη – πελάτη είναι επαναλαμβανόμενες και διαφαίνεται ότι γίνεται κατάχρηση του δικαιώματος επιστροφής, σύμφωνα με την κρίση του e-shop μας, τότε αυτό έχει το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε επιστροφή ακόμα και αν πληρούνται οι προηγούμενες προϋποθέσεις

Διαδικασία επιστροφών
– Στο φυσικό χώρο της επιχείρησής μας στην συσκευασία που το παραλάβατε
– Με το πρακτορείο ταχυμεταφορών με το οποίο παραλάβατε το δέμα. Σε αυτή την περίπτωση θα θέλαμε να συνοδεύετε την επιστροφή σας με μία γραπτή δήλωση για τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα που προκύπτει εφόσον εγκριθεί η επιστροφή σας από το τμήμα πωλήσεων του e-shop μας
– Αν η επιστροφή οφείλεται στο e-shop μας το κόστος της επιστροφής θα επιβαρύνει εμάς και τα χρήματα του προϊόντος μπορούν να επιστραφούν ή το προϊόν να αντικατασταθεί με την αγορά άλλου προϊόντος και την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας. Σε περίπτωση χρήσης πιστωτικής κάρτας θα γίνει ακύρωση της συναλλαγής και πίστωση της πιστωτικής του κάρτας.
– Αν όμως ο υπαίτιος της επιστροφής είναι ο χρήστης – πελάτης θα επιβαρυνθεί ο ίδιος με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής

Όλα όσα αναφέρονται παραπάνω μπορούν να τροποποιηθούν ή καταργηθούν εφόσον το e-shop μας δημοσιεύσει τους νέους όρους στον ιστότοπό του!